Jak działa e-Kancelaria?

Zdalny sposób pracy nie jest dla nas nowością - z niektórymi klientami pracujemy tak od lat.
Zatem e-Kancelaria to nie tylko narzędzie do komunikacji z Tobą, ale także sprawdzony styl pracy.


Rejestrujesz konto

Po rejestracji logujesz się do systemu e-Kancelarii i możesz zacząć współpracę.

Opisujesz swój problem

Przedstawiasz nam, czego dotyczy Twoja sprawa.

Otrzymujesz ofertę współpracy

W zależności od Twoich potrzeb możemy udzielić Ci jednorazowej pomocy lub nawiązać stałą współpracę.

System jest w pełni bezpieczny, dzięki szyfrowanemu połączeniu. Bezpieczeństwo to dla nas priorytet.

Dlaczego warto korzystać?

E-Kancelaria to nie tylko oszczędność czasu, ale także:

Zdalne dodawanie spraw

Dodaj sprawę - gdziekolwiek jesteś - przy użyciu urządzenia mobilnego.

Aplikacja w chmurze

Możliwość logowania bezpośrednio przez przeglądarkę.

Status spraw na bieżąco

Wgląd do aktualnego statusu Twoich spraw.

Pomoc na zawołanie

Sprawy można dodawać o każdej porze dnia i nocy.


System jest w pełni bezpieczny, dzięki szyfrowanemu połączeniu SSL. Poufność komunikacji to dla nas priorytet.

Dołącz do grona naszych klientów

16

Lata pracy z e-Kancelarią

1076

Liczba klientów obsłużonych za pomocą e-Kancelarii

16954

Liczba spraw w e-Kancelarii

Masz pytania?

Tak - rejestracja konta Użytkownika na platformie obsługującej e-Poradę jest darmowa.

Skorzystaj z podpowiedzi "krok po kroku" podanych tutaj.

Jednorazowa pomoc prawna w postaci e-Porady rozliczana jest w formie ryczałtowego wynagrodzenia, które ustalane jest indywidualnie w zależności m.in. od niezbędnego nakładu pracy, stopnia skomplikowania problemu przedstawionego do analizy, w tym - ilości dokumentów do analizy oraz czasu realizacji. Wyjściowa stawka w przypadku jednorazowej pomocy prawnej obejmującej poradę prawną to 200,00 zł (brutto). 

Nie, samo zadanie pytania w systemie e-Porady jest bezpłatne. Po otrzymaniu zapytania poprzez system e-Porady, Kancelaria w pierwszej kolejności dokonuje wyceny sprawy. Następnie informuje Użytkownika o wycenie poprzez wiadomość e-mail, wysyłaną na adres Użytkownika podany podczas rejestracji konta. Jednocześnie odpowiedź ta trafia też na konto Użytkownika w systemie e-Porady. Użytkownik ma wówczas możliwość akceptacji wynagrodzenia za pomoc prawną. Dopiero po wyraźnej akceptacji przez Użytkownika (w postaci odpowiedzi do Kancelarii), Użytkownikowi wystawiana jest faktura VAT z obowiązkiem zapłaty. Po opłaceniu faktury świadczona jest pomoc prawna na rzecz Użytkownika.

W formie e-Porady można zlecić Kancelarii m.in.:

  1. Udzielenie porady prawnej;
  2. Sporządzenie opinii prawnej,
  3. Sporządzenie pisma/umowy,
  4. Przeprowadzenia analizy dokumentów.

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Zapytaj nas