Jak działa e-Kancelaria?
Zdalny sposób pracy nie jest dla nas nowością - z niektórymi klientami pracujemy tak od lat. E-kancelaria zatem to zarówno narzędzie do komunikacji z Tobą ale także sprawdzony styl pracy.

.png)
Rejestrujesz konto
Po rejestracji logujesz się do systemu e-Kancelarii i możesz zacząć współpracę.
.png)
.png)
Opisujesz swój problem
Przedstawiasz nam, czego dotyczy Twoja sprawa.
.png)
.png)
Otrzymujesz ofertę współpracy
W zależności od Twoich potrzeb możemy udzielić Ci jednorazowej pomocy lub nawiązać stałą współpracę.
System jest w pełni bezpieczny dzięki szyfrowanemu połączeniu - bezpieczeństwo to dla nas priorytet.
Dlaczego warto korzystać?
E-Kancelaria to nie tylko oszczędność czasu, ale także:
.png)
Zdalne dodawanie spraw
Dodaj sprawę gdziekolwiek jesteś przy użyciu urządzenia mobilnego.
.png)
Aplikacja w chmurze
Możliwość logowania bezpośrednio przez przeglądarkę.
.png)
.png)
Status spraw na bieżąco
Wgląd do aktualnego statusu Twoich spraw.
.png)
Pomoc na zawołanie
Sprawy można dodawać o każdej porze dnia i nocy.
System jest w pełni bezpieczny dzięki szyfrowanemu połączeniu SSL - poufność komunikacji to dla nas priorytet.
Dołącz do grona naszych klientów
4
Lata pracy z e-Kancelarią
345
Liczba klientów obsłużonych za pomocą e-Kancelarii
678
Liczba spraw w e-Kancelarii
.png)
Mam już konto
Zaloguj się na swoje konto
(Vicarius e-Kancelaria).
.png)
Nie mam konta
Zacznij korzystać z e-Kancelarii. Załóż darmowe konto i opisz swój problem.
Masz pytania?
Tak - rejestracja konta Użytkownika na platformie obsługującej e-Poradę jest darmowa.
Na to pytanie już wielokrotnie padała odpowiedź więc może albo zadać je inaczej, czyli: „Jak korzystać z e-Porady”. Albo pytanie na drugim obrazku „Jak korzystać z e-Porady”?, zamienić na „Jak dodać pytanie w systemie e-Porady”? Bo odpowiedź na oba jest taka sama (czyli te kroki).
Jednorazowa pomoc prawna w postaci e-Porady rozliczana jest w formie ryczałtowego wynagrodzenia, które ustalane jest indywidualnie w zależności m.in. od niezbędnego nakładu pracy, stopnia skomplikowania problemu przedstawionego do analizy, w tym - ilości dokumentów do analizy oraz czasu realizacji. Wyjściowa stawka w przypadku jednorazowej pomocy prawnej obejmującej poradę prawną to 200,00 zł (brutto).
Nie – samo zadanie pytania w systemie e-Porady jest bezpłatne. Po zadaniu pytania w systemie e-Porady Kancelaria w pierwszej kolejności dokonuje wyceny sprawy, o której to wycenie następnie informuje Użytkownika poprzez wiadomość e-miał wysłaną na adres Użytkownika podany podczas rejestracji konta i jednocześnie w odpowiedzi znajdującej się na koncie Użytkownika w systemie e-Porady. Użytkownik ma wówczas możliwość akceptacji wynagrodzenia za pomoc prawną i dopiero po wyraźnej akceptacji w postaci odpowiedzi do Kancelarii, pomoc prawna jest świadczona na rzecz Użytkownika, a Użytkownikowi wystawiana jest faktura VAT z obowiązkiem zapłaty.
W formie e-Porady można zlecić Kancelarii m.in.:
- Udzielenie porady prawnej;
- Sporządzenie opinii prawnej,
- Sporządzenie pisma/umowy,
- Przeprowadzenia analizy dokumentów.
Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Zapytaj nas