Jak działa e-Kancelaria?

Zdalny sposób pracy nie jest dla nas nowością - z niektórymi klientami pracujemy tak od lat. E-kancelaria zatem to zarówno narzędzie do komunikacji z Tobą ale także sprawdzony styl pracy.


Rejestrujesz konto

Po rejestracji logujesz się do systemu e-Kancelarii i możesz zacząć współpracę.

Opisujesz swój problem

Przedstawiasz nam, czego dotyczy Twoja sprawa.

Otrzymujesz ofertę współpracy

W zależności od Twoich potrzeb możemy udzielić Ci jednorazowej pomocy lub nawiązać stałą współpracę.

System jest w pełni bezpieczny dzięki szyfrowanemu połączeniu - bezpieczeństwo to dla nas priorytet.

Dlaczego warto korzystać?

E-Kancelaria to nie tylko oszczędność czasu, ale także:

Zdalne dodawanie spraw

Dodaj sprawę gdziekolwiek jesteś przy użyciu urządzenia mobilnego.

Aplikacja w chmurze

Możliwość logowania bezpośrednio przez przeglądarkę.

Status spraw na bieżąco

Wgląd do aktualnego statusu Twoich spraw.

Pomoc na zawołanie

Sprawy można dodawać o każdej porze dnia i nocy.


System jest w pełni bezpieczny dzięki szyfrowanemu połączeniu SSL - poufność komunikacji to dla nas priorytet.

Dołącz do grona naszych klientów

4

Lata pracy z e-Kancelarią

345

Liczba klientów obsłużonych za pomocą e-Kancelarii

678

Liczba spraw w e-Kancelarii

Masz pytania?

Tak - rejestracja konta Użytkownika na platformie obsługującej e-Poradę jest darmowa.

Na to pytanie już wielokrotnie padała odpowiedź więc może albo zadać je inaczej, czyli: „Jak korzystać z e-Porady”. Albo pytanie na drugim obrazku „Jak korzystać z e-Porady”?, zamienić na „Jak dodać pytanie w systemie e-Porady”? Bo odpowiedź na oba jest taka sama (czyli te kroki).

Jednorazowa pomoc prawna w postaci e-Porady rozliczana jest w formie ryczałtowego wynagrodzenia, które ustalane jest indywidualnie w zależności m.in. od niezbędnego nakładu pracy, stopnia skomplikowania problemu przedstawionego do analizy, w tym - ilości dokumentów do analizy oraz czasu realizacji. Wyjściowa stawka w przypadku jednorazowej pomocy prawnej obejmującej poradę prawną to 200,00 zł (brutto). 

Nie – samo zadanie pytania w systemie e-Porady jest bezpłatne. Po zadaniu pytania w systemie e-Porady Kancelaria w pierwszej kolejności dokonuje wyceny sprawy, o której to wycenie następnie informuje Użytkownika poprzez wiadomość e-miał wysłaną na adres Użytkownika podany podczas rejestracji konta i jednocześnie w odpowiedzi znajdującej się na koncie Użytkownika w systemie e-Porady. Użytkownik ma wówczas możliwość akceptacji wynagrodzenia za pomoc prawną i dopiero po wyraźnej akceptacji w postaci odpowiedzi do Kancelarii, pomoc prawna jest świadczona na rzecz Użytkownika, a Użytkownikowi wystawiana jest faktura VAT z obowiązkiem zapłaty. 

W formie e-Porady można zlecić Kancelarii m.in.:

  1. Udzielenie porady prawnej;
  2. Sporządzenie opinii prawnej,
  3. Sporządzenie pisma/umowy,
  4. Przeprowadzenia analizy dokumentów.

Brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie?
Zapytaj nas